AutoCash

Wij helpen u graag

Wilt meer informatie over onze producten en diensten of heeft u vragen of opmerkingen? Wij helpen u graag. Vul het onderstaande contactformulier zo volledig mogelijk in. Gegevens zoals een kenteken helpen ons u sneller te helpen bij uw vraag of opmerking.

We hechten veel waarde aan een goede relatie met onze klanten. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent. Wanneer je ons dit laat weten, dan kunnen we hier ook iets mee doen. Via het onderstaande formulier kunt u uw klacht doorgeven. Wij nemen de klacht in behandeling en zullen binnen 10 werkdagen inhoudelijke reageren. 

BKR-registratie
Heb je een klacht over je registratie in het BKR-register en hebben wij de klacht niet naar tevredenheid opgelost? Je kunt je klacht dan voorleggen aan het Kifid, het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening. Op de website van het Kifid lees je precies hoe dit werkt. Kifid zal de klacht behandelen volgens het reglement Geschillencommissie Kifid.

 

Contactformulier